Ver oferta completa

INVESTMENT ANALYST - MANAGER SELECTION - FAMILY OFFICE

Descripción de la oferta de empleo

About Our Client Our client is a family office in NYC.
The family office will support the goals of the family through investments in the US market.
This role is 5 days a week in office in midtown NYC.
Job Description Responsibilities.
Conduct in-depth research and analysis on private market investment opportunities, including private equity, private credit, venture capital, and real estate.
Conduct in-depth research on various fund managers for potential asset allocation.
Evaluate investment strategies, market trends, and competitive landscapes to identify attractive opportunities and potential risks.
Perform financial modeling, valuation, and due diligence to assess the feasibility and potential returns of prospective investments.
Prepare investment memos, presentations, and reports for internal stakeholders.
Collaborate closely with investment professionals and senior leadership to support investment decision-making and portfolio management activities.
Monitor and track portfolio performance, market developments, and regulatory changes affecting private markets.
The Successful Applicant Bachelor's degree in Finance, Economics, Business, or a related field; advanced degree (e.
., MBA, CFA) preferred.
1+ year of experience in a family office or small investment firm setting with a focus on private markets or manager selection.
Strong analytical skills with proficiency in financial modeling, valuation techniques, and investment analysis.
Excellent communication and presentation skills, with the ability to articulate complex ideas clearly and concisely.
Detail-oriented with a demonstrated ability to manage multiple projects and prioritize tasks effectively.
Team player with a proactive attitude, intellectual curiosity, and a passion for learning and growth.
Proficiency in Microsoft Excel, PowerPoint, and other relevant financial analysis tools.
What's on Offer Base salary + annual cash bonus
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En todo Chile
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 11/04/2024
Fecha de expiración
  • 10/07/2024
Práctica para: Social Media Manager / Community Manager
Agencia exclamación

Capacidad de conceptualización capacidad estética otros datos del puestopráctica para: social media manager / community manager horario: lunes a viernes de 8:30 a 17:30 modalidad: 3 días teletrabajo, 2 días presencial... práctica para: social media manager / community manager tus principales funciones:......

Key account manager - sector energía / electricidad
Tubular

Destacada empresa del rubro de electricidad, energía, e industria, busca key account manager altamente motivado y orientado a resultados para unirse a nuestro equipo... tres años de experiencia comprobada en ventas, idealmente con conocimiento en el desarrollo de negocios o funciones comerciales en el......

Exxon mobil oil gas companies job career opportunities
60000

James peterson, human resources manager... exxon mobil oil and gas 13501 katy freeway houston, tx 77079-1398 office e-mail address: *****@***** our stations are on the way, wherever you're going... we have an exciting range of diverse schemes and different roles available... administrative office/accountants/airlines......

Exxon mobil oil gas companies job career opportunities
60000

James peterson, human resources manager... exxon mobil oil and gas 13501 katy freeway houston, tx 77079-1398 office e-mail address: *****@***** our stations are on the way, wherever you're going... we have an exciting range of diverse schemes and different roles available... administrative office/accountants/airlines......

COD 01/24 Vendedor Línea Ambiente Osorno
Rentokil initial

Experiencia en venta en frío creación de cartera de clientes ventas técnicas manejo de objeciones excel intermedio conocimiento de erp manejo de office intermedio manejo de herramientas de ventas tales como: crm, pipeline, etc... utilizar los registros, fichas e instructivos del sgc auditar: facturas......

COD 01/24 Vendedor Línea Ambiente Iquique
Rentokil Initial

Experiencia en venta en frío creación de cartera de clientes ventas técnicas manejo de objeciones excel intermedio conocimiento de erp manejo de office intermedio manejo de herramientas de ventas tales como: crm, pipeline, etc... utilizar los registros, fichas e instructivos del sgc auditar: facturas......

COD 01/24 Vendedor Línea Ambiente Copiapó
Rentokil Initial

Experiencia en venta en frío creación de cartera de clientes ventas técnicas manejo de objeciones excel intermedio conocimiento de erp manejo de office intermedio manejo de herramientas de ventas tales como: crm, pipeline, etc... utilizar los registros, fichas e instructivos del sgc auditar: facturas......

Atencion a cliente medio tiempo sin experiencia
Alltech de mexico sa de cv

¿buscas tu primer empleo? unete a nuestro equipo y ten un crecimiento laboral -prospectar y fidelizar clientes-brindar información y resolver dudas-solucionar problemas del cliente-acortar los tiempos de servicio-impulsar las ventas-recibir y tramitar pedidos, solicitudes y reclamaciones requisitos del......

Capturista sin experiencia
Alltech de mexico sa de cv

Solicitamos capturista, no es necesario tener experiencia actividades a realizar: -revisar, verificar y procesar facturas para su pago... requisitos del puesto requisitos: -mayoria de edad-manejo basico de computador-sin faltas de autografia-bachillerato trunco o terminado otros datos del puesto ofrecemos......

Auxiliar administrativo
Alltech de mexico sa de cv

Sus actividades a realizar son: -atender al público-contestar llamadas-organizar la agenda-atender la logística de las reuniones pendientes-recibir y enviar documentos-redactar escritos-ordenar archivos-actualizar el respaldo de documentos para obtener la contratación y más información se realiza una......