ASSOCIATE BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, DIGITAL SURGERY
Descripción de la oferta de empleo
The Associate Business Development Manager, Digital Surgery is responsible for defining and shaping short term and long term strategies and go-to-market solutions that will sustain the growth of our Joints portfolio.
Key Responsibilities.
Develop launch plans for New Digital Surgery Products & Focus Segments Provide team with NPI insights, establish new revenue streams and explore new go-to-market models Identify key drivers and opportunities for product, procedural and market growth.
Ensure competitive advantage across the product portfolio Collaborate with cross functional teams, regional and global partners for Marketing, Prof Ed and Comm Ed strategies Qualifications Education.
Degree in Marketing, Business Admin, Medicine, Nursing, Medical Technology, Biomedical Engineering or Biomedical Sciences.
Required.
Proven experience in MedTech/Orthopaedics.
Sales/Marketing experience of 2 to 5 years (preferred) Team player with good interpersonal, communication & presentation skills Strong entrepreneurial mindset & leadership qualities to manage internal & external stakeholders Understanding of financial KPIs for CAPEX, A&P & CME budget management At Johnson & Johnson, we’re on a mission to change the trajectory of health for humanity.
That starts by creating the world’s healthiest workforce.
Through cutting-edge programs and policies, we empower the physical, mental, emotional and financial health of our employees and the ones they love.
As such, depending on location and subject to local legislation, candidates offered employment may be required to show proof of COVID-19 vaccination or, in certain countries, secure an approved accommodation prior to the commencement of employment to support the well-being of our employees, their families and the communities in which we live and work.
If you are invited to interview for the position, your recruiter will advise on the vaccine requirement status in your geographic location.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En todo Chile
- Sin especificar - Sin especificar
- 11/04/2024
- 10/07/2024
Capacidad de conceptualización capacidad estética otros datos del puestopráctica para: social media manager / community manager horario: lunes a viernes de 8:30 a 17:30 modalidad: 3 días teletrabajo, 2 días presencial... práctica para: social media manager / community manager tus principales funciones:......
Destacada empresa del rubro de electricidad, energía, e industria, busca key account manager altamente motivado y orientado a resultados para unirse a nuestro equipo... tres años de experiencia comprobada en ventas, idealmente con conocimiento en el desarrollo de negocios o funciones comerciales en el......
James peterson, human resources manager... exxon mobil oil gas is a leading seismic company; we provides comprehensive worldwide reservoir imaging, monitoring, and development services, with the most extensive seismic crews and data processing centers in the industry, as well as the world's largest......
James peterson, human resources manager... exxon mobil oil gas is a leading seismic company; we provides comprehensive worldwide reservoir imaging, monitoring, and development services, with the most extensive seismic crews and data processing centers in the industry, as well as the world's largest......
Cursos sincrónicos: todo chile cursos urgentes power bi lengua de señas metodologías ágiles (scrum, kanban, xp) mejora continua - kaizen - 5s – lean otros cursos que requieren facilitadores competencias blandas: liderazgo y trabajo en equipo comunicación efectiva gestión del cambio (y adaptación)......
· manejo de inventario físico y digital... vendedor que debe cubrir y saber manejar todas las áreas de funcionamiento dentro de la empresa tanto en oficina como en terreno... · promoción de productos... requisitos del puesto licencia de conducir clase b excel nivel básico - usuario......
Utilizar los registros, fichas e instructivos del sgc auditar: facturas; instalaciones de servicios; modificaciones/actualizaciones; cliente: nivel de satisfacción informar a su jefatura de la gestión con los clientes potenciales y clientes nuevos captados asistir a reuniones de pauta asistir a capacitaciones......
Tus principales funciones: diseño área digital / web diseño para social media diseño de imagen corporativa aptitudes: creatividad responsabilidad productividad ganas de aprender requisitos: utilización adobe creative cloud conocimientos de: photoshop conocimientos: illustrator capacidad de conceptualización......
Utilizar los registros, fichas e instructivos del sgc auditar: facturas; instalaciones de servicios; modificaciones/actualizaciones; cliente: nivel de satisfacción informar a su jefatura de la gestión con los clientes potenciales y clientes nuevos captados asistir a reuniones de pauta asistir a capacitaciones......
Utilizar los registros, fichas e instructivos del sgc auditar: facturas; instalaciones de servicios; modificaciones/actualizaciones; cliente: nivel de satisfacción informar a su jefatura de la gestión con los clientes potenciales y clientes nuevos captados asistir a reuniones de pauta asistir a capacitaciones......